blank

Ispis

Poslovno komuniciranje

Napisao/la Andrija. Napisano u I. godina

  • Cilj  kolegija  Poslovno  komuniciranje  na  prediplomskom  studiju  smjera  "Menadžment"  jeste  upoznavanje  studenata  sa važnosti  poslovnog  komuniciranja  u  suvremenom menadžmentu  i  poslovanju  uopće.  Poslovno  komuniciranje  je  dio  vještine ("alata"),  koje  usmjerava  poslovne  i  kreativne  potencijale  pojedinca  i  skupine  u  brže  i  efikasnije  mogućnosti  rješavanja gospodarskih i inih problema na mikro i makro razini okruženja.
  • Komuniciranje kao dio kulture
    Komunikacijski stilovi u menadžmentu
    Komunikacija–vještina / znanost
    Komunikacija i okruženje
    Poslovna komunikacija–temelj poslovnih procesa
    Suvremena sredstva poslovne komunikacije
    Oblici poslovne komunikacije
    Proces poslovne komunikacije
    Pravila za uspješno komuniciranje
    Razvoj komunikacijske tehnologije i sustavi poslovne komunikacije
    Poslovna komunikacija u E-poslovanju: zakonske pretpostavke, problemi sigurnosti
    Multimedija u funkciji poslovne komunikacije
    Tehnike kreativnosti i timskog rada
    Suvremene tehnologije i komunikacija
    Novi trendovi u neizravnoj komunikacijskoj interakciji
    Trendovi poslovne komunikacije u budućnosti
    Pregovaranje kao ključni poslovni proces
    Odnosi s javnošću kao direktno vizualiziranje organizacije
    Javni nastup i međuljudsko ophođenje
    Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost
    Komunikacija u zdravstvu
  • Obvezatna literatura:
    1. Lamza –Maronić, M., Glavaš, J.,Poslovno komuniciranje, Studio HS Internet, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2008.
  • Nakon završenog kolegija student će moći:
    1.prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja
    2.znati osnovme metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije
    3.procijeniti utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu
    4.kreirati strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji
    5.utvrditi ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka

webmail studomat