Poslovno komuniciranje
Napisao/la Andrija. Napisano u I. godina
Komunikacijski stilovi u menadžmentu
Komunikacija–vještina / znanost
Komunikacija i okruženje
Poslovna komunikacija–temelj poslovnih procesa
Suvremena sredstva poslovne komunikacije
Oblici poslovne komunikacije
Proces poslovne komunikacije
Pravila za uspješno komuniciranje
Razvoj komunikacijske tehnologije i sustavi poslovne komunikacije
Poslovna komunikacija u E-poslovanju: zakonske pretpostavke, problemi sigurnosti
Multimedija u funkciji poslovne komunikacije
Tehnike kreativnosti i timskog rada
Suvremene tehnologije i komunikacija
Novi trendovi u neizravnoj komunikacijskoj interakciji
Trendovi poslovne komunikacije u budućnosti
Pregovaranje kao ključni poslovni proces
Odnosi s javnošću kao direktno vizualiziranje organizacije
Javni nastup i međuljudsko ophođenje
Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost
Komunikacija u zdravstvu
1. Lamza –Maronić, M., Glavaš, J.,Poslovno komuniciranje, Studio HS Internet, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2008.
1.prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja
2.znati osnovme metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije
3.procijeniti utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu
4.kreirati strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji
5.utvrditi ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka