blank

Psihologija sestrinstva 1

  • Stjecanje znanja, razvijanje sposobnosti i vještina o psihološkim značajkama učenika/studenata kao i procesa učenja te odnosa između nastavnika i učenika.
  • Uvod u psihologiju; Primjena metoda i tehnika istraživanja u psihologiji odgoja i obrazovanja; Pamćenje i zaboravljanje ; Temeljni uvjeti učenja ; Teorije učenja; Racionalna organizacija učenja; Individualne razlike u kognitivnim osobinama; Motivacija i emocije; Ličnost ; Socijalno ponašanje i grupni utjecaj; Upravljanje grupom I disciplina; Osobe s teškoćama prilagodbe; Vrednovanje i ocjenjivanje znanja
  • Obvezna literatura:
    1.    Vizek-Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M., Miljković, D.: Psihologija obrazovanja. IEP, Zagreb, 2003.
    2.    Howe, M.J.A. : Psihologija učenja. Naklada Slap, Jastrebarsko, 2002.

    Dopunska literatura:
    1.    Pastuović, N.: Osnove psihologije obrazovanja I odgoja. «Znamen», Zagreb, 1997.
    2.    Grgin, T.: Edukacijska psihologija. Naklada Slap, Jastrebarsko, 1997.
    3.    Petz, B.: Uvod u psihologiju. Naklada Slap, Jastrebarsko, 2001.
    4.    Zarevski, P.: Psihologija pamćenja I učenja, Naklada Slap, Jastrebarsko, 1999.
  • Ishodi učenja:
    • Staviti u odnos psihologiju obrazovanja i mentoriranja u području sestrinstva
    • Odrediti metode i tehnike istraživanja koje se u psihologiji obrazovanja koriste
    • Usporediti teorije i modele psihologije obrazovanja
    • Analizirati metode poučavanja studenata kao učenika
    • Objasniti teoriju motivacije I samoregulirano učenje
    • Primijeniti metode poučavanja u radu sa studentima
    • Klasificirati pojave koje prate učenje i pamćenje kao i organizaciju učenja i pamćenja
    • Primijeniti procjenjivanje i mjerenje znanja i vještina studenata u sestrinstvu

webmail studomat