blank

Poslovno komuniciranje

  • Cilj kolegija Poslovno komunikaciranje na diplomskom studiju jeste upoznavanje studenata sa važnosti poslovnog komuniciranja u suvremenom menadžmentu i poslovanju uopće. Poslovno komuniciranje je dio vještine ("alata"), koje usmjerava poslovne i kreativne potencijale pojedinca i skupine u brže i efikasnije mogućnosti rješavanja gospodarskih i inih problema na mikro i makro razini okruženja.
  • Komuniciranje kao dio kulture
    Komunikacijski stilovi u menadžmentu
    Komunikacija–vještina / znanost
    Komunikacija i okruženje
    Poslovna komunikacija–temelj poslovnih procesa
    Suvremena sredstva poslovne komunikacije
    Oblici poslovne komunikacije
    Proces poslovne komunikacije
    Pravila za uspješno komuniciranje
    Razvoj komunikacijske tehnologije i sustavi poslovne komunikacije
    Poslovna komunikacija u E-poslovanju: zakonske predpostavke, problemi sigurnosti
    Multimedija u funkciji poslovne komunikacije
    Tehnike kreativnosti i timskog rada
    Suvremene tehnologije i komunikacija
    Novi trendovi u neizravnoj komunikacijskoj interakciji
    Trendovi poslovne komunikacije u budućnosti
    Pregovaranje kao ključni poslovni proces
    Odnosi s javnošću kao direktno vizualiziranje organizacije
    Javni nastup i međuljudsko ophođenje
  • Obvezna literatura:
    1.    Lamza-Maronić, M., Glavaš, J., Poslovno komuniciranje, Studio HS Internet, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2008
  • Nakon završenog kolegija student će moći:
    • prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja
    • znati osnovme metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije
    • procijeniti utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu
    • kreirati strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji
    • utvrditi ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka

webmail studomat