• Croatian (Hrvatski)
  • English (United Kingdom)

Održano stručno usavršavanje za nastavnike/mentore Katedre za sestrinstvo i palijativnu medicinu

Katedra za sestrinstvo i palijativnu medicinu Fakulteta održala je Stručno usavršavanje za nastavnike/mentore od 18. do 23. siječnja 2023. god. u Slavonskom Brodu.


Tijekom stručnog usavršavanja polaznici u Slavonskom Brodu su bili upoznati s osnovnim principima pripremanja, pripreme i izvedbe za nastavu u kliničkom okruženju i mogućnostima primjene suvremenih pristupa učenja i poučavanja te postupaka vrednovanja. Održano je ukupno 18 sati edukacije, od toga je 10 sati bilo vođene edukacije, a 8 sati se odnosilo na osobne aktivnosti polaznika. Voditelji stručnog usavršavanja bili su: doc.dr.sc. Štefica Mikšić, mag.med.techn., dr.sc. Jasenka Vujanić, mag.med.techn., izv.prof.dr.sc. Robert Lovrić, mag.med.techn., doc.dr.sc. Ivana Barać, prof.psih. i Jadranka Plužarić, mag.med.techn. 


Vrednovanje postignute razine ostvarenih ishoda provelo se kroz samostalne aktivnosti polaznika tijekom radionica, kreiranih obrazovnih materijala za nastavu vježbi te prikazom plana i dokumentacije procesa zdravstvene njege na temelju simuliranog prikaza slučaja. Na kraju stručnog usavršavanja sudionici su ispunili evaluacijski upitnik i procijenili svoje zadovoljstvo. Većina sudionika smatra kako bi se stručna usavršavanje ove razine trebala češće organizirati radi razmjene znanja i iskustava, a u svrhu unaprjeđenja obrazovnog procesa.

1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal